HÄR KOMMER LITE INFORMATION SOM KAN VARA BRA ATT VETA.
För herrarna innebär detta mörk eller ljus kostym. Slips, fluga eller inget av det, du väljer. Kostymskor eller snyggare sneakers är att föredra.
För damerna innebär detta klänning eller kjol i knälängd eller längre av finare tyg. Undvik enfärgade klänningar i svart, vitt eller rött.
Barn är självklart välkomna denna dag, men framåt kvällen har de kanske roligare hos en barnvakt. Kom ihåg att ta med dem i er anmälan till bröllopet om de ska vara med.
Vi kommer att ha en fotograf under dagen. Vi räknar med att fånga alla våra gäster på bild helst från er bästa sida!
Vi vill gärna att ni också fotograferar. Ni fångar säkert sådant vår fotograf inte gör men försök att inte stå i vägen för fotografen!
TOASTMADAME & TOASTMASTER
Viktiga personer att känna till.
Detta fantastiska värdpar kommer vara de som håller ställningarna under bröllopsfesten och håller i programmet.
Önskar man att hålla tal eller göra något under bröllopet så är det dessa ni ska vända er till.
Max 4 min per tal/spex.
Mikrofon och projektor finns att tillgå i lokalen.
Eventuell anmälan görs senast 31 Mars.
Vill ni komma i kontakt med Emelie och Christoffer så finns dem på e-post: Toastmaster@markusochjasmine.se
Här har vi samlat en lista på olika boenden i närheten av Hälleviksstrand och Nösund.
Kvällens servitriser kommer även att agera chaufförer (på Orust) för de som önskar. Detta mot betalning direkt till chauffören efter överenskommelse.
OBS! För de som bor på Hotell Strana så kommer vi anordna med transport från hotellet till festlokalen. Mer information kommer när det närmar sig.
©Upphovsrätt. Alla rättigheter förbehållna.
Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna
Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.